fredag 25 februari 2011

Kompledig

Har tagit två dagar komp.ledigt så här i slutet på sportlovsveckan. Gårdagen använde jag till att hjälpa mamma röja lite.

- Borde du inte vara hemma och leka med dina barn?
- Jo, kanske det. Men å andra sidan är de inte så intresserade av att leka med mig.

Idag har jag iallafall spelat lite pingis med yngste sonen. Dessutom ska jag boka en bowlingtid för hela familjen i helgen. (Vadå? Vintersporter? Dem kan man ju se på tv! ;)

Dessutom borde jag röja lite härhemma, men vi får väl se vad jag orkar. Jag har iallafall allvarliga planer på att köra undan en hel massa insamlingar som svämmar över alla breddar. Och att sätta igång en tvättmaskin - innan jag får läsa lite och kanske sy lite till. För egentligen har jag ju redan jobbat de här timmarna och ska vara ledig. ju.

Inga kommentarer: