söndag 29 juni 2008

Hemma igen

Jag skulle bara vilja informera om att jag lever och mår bra. Och att vi har haft en trevlig semester, trots att det var uschligt kallt i tältet! Nu är hela familjen tillbaka hemma, även om jag fick ta nattåget hem för att hinna till jobbet i början på veckan.

Maken har semester och har så smått börjat snickra lite på huset igen, barnen far omkring mellan lego och tv och dator och basketplan och inlines och... Själv sitter jag i museet mellan 11 och 15 varje vardag hela sommaren. Så vi ska försöka göra lite utflykter däremellan, kanske framför allt på helgerna.

För övrigt kan jag rekommendera hällristningarna i Tanumshede och Bohus fästning, som uppskattades även av barnen!

1 kommentar:

Mysan sa...

Härligt att se dig igen och att semestern var bra trots kylan!
Och framförallt skönt att se att allt är bra.
Hälsa tågen ;-)

// Mysan