torsdag 30 september 2010

Osäker

Är helt slut efter gårdagens seminarium, anställningsintervju och föräldramöte. Mest kraft tog intervjun, dels för att det alltid tar mängder av energi att sälja sig själv medan man försöker analysera vad som händer och dels för att jag blir mer och mer osäker på att jag verkligen vill ha jobbet.

Ska bara smälta det hela idag, samtidigt som jag slappnar av med att göra vad som faller mig in (plus storhandlar). Just nu frostar jag av frysen och är på gång med en äppelkaka. Och jag borde kunna hinna med lite läsning och kanske lite häckklippning.

Imorgon ska jag göra en lista över för- och nackdelar samt en ordentlig konsekvensanalys av att jobba nästan heltid och i princip varenda kväll. Är jobbet värt de uppoffringar som krävs av mig och av hela familjen? Jag återkommer i frågan.

Ett nödvändigt helgnöje blir det att komma till beslut.

Inga kommentarer: