torsdag 9 april 2009

Ett tecken i tiden?

När blicken lite ointresserat gled över tv-sidorna i dagens tidning, stannade den på en bild av en ung man som petade sig i näsan. Han är tydligen programledare för ett ungdomsprogram.

Jaha. Varför låter han fotografera sig medan han demonstrativt petar sig i näsan? Vad vill han uttrycka med det - om sig själv och om sin syn på ungdomar och eventuellt om ungdomar?

Nej, jag tycker att det är larvigt. Troligen är det ett tecken på att jag börjar bli gammal, men det står jag för!

För övrigt får jag önska alla eventuella läsare en god påskhelg! Nu när jag inte mår så fruktansvärt illa för att otrevliga saker trycker på balansnerven (läs vaxproppar), så ser jag fram emot den och nästa veckas konfirmandresa med förtjusning.

Några fler blogginlägg blir det nog däremot inte på ett tag.

Inga kommentarer: