tisdag 11 mars 2008

Hurra!

Jag har fått jobb - kanske. Får man ropa hurra då?
Intervjun gick alltså bra och de vill ha mig - om de behöver mig. En försenad upphandling är anledning till förvirringen. Trots oviss väntan i några veckor till känns det rätt bra, så... HURRA!

Och imorgon ska jag gå på syföreningsauktion. Det ger tid med goda vänner, fika och underhållning (iallafall om auktionsutroparen är hyfsad) på samma gång. Trevligt! Dessutom är jag i princip uppvuxen på och med kyrkliga basarer, så jag njuter också av nostalgifaktorn och minnena av bland annat mormor som alltid tog lotter till alla barnbarnen så att vi vann på distans. För att inte tala om att man får ha roligt samtidigt som man "slösar" och ger sin fastekollekt!

1 kommentar:

Mysan sa...

Så himla mycket GRATTIS!!! Håller verkligen tummarna för att upphandlingen går vägen!

Megakram!