måndag 26 maj 2008

Lågprioriterat bloggande

Den här veckan ska jag skriva en hemtenta, förbereda ett möte, gå på högstadieinformation, söka ett antal jobb samt förbereda ett föredrag till på lördag. Och förhoppningsvis hinna vila bort den här envisa tröttheten som förföljer mig.

Nästa vecka ska jag ha mötet, gå på anställningsintervju, eventuellt jobba (eftersom jag inte kan göra det i midsommarveckan när vi är på bilsemester i Sverige), läsa en roman jag inte har påbörjat än, gå på familjekväll med grill och brännboll med två olika skolklasser, fortsätta få ordning på trädgården och uteplatsen och se till så att den där tentan verkligen blir inlämnad i vettigt skick.

(Jag räknar inte upp det vanliga som tvätt, disk, mat, städ, läxläsning etc.)

Sedan ska jag eventuellt jobba lite till, ha köravslutningen här hemma, packa för semestern, gå på skolavslutning och så ska vi iväg tämligen omedelbart. Och då har jag inte tillgång till nätet, så frågan är om det blir så mycket bloggande på ett tag...

Inga kommentarer: