torsdag 14 oktober 2010

Uppdatering

För att uppdatera mina trogna bloggläsare återger jag exempel på teman som förekommit i mina korta statusrader på Facebook den senaste tiden:

tis 5 okt
...ska läsa ett kapitel eller två i teoriboken innan jag jag åker till IKEA för att äta lunch och fröjdas med en god vän.

tors 7 okt
... har lusläst lämpliga delar av gymnasiekatalogen efter att ha varit med äldste sonen på SYV-samtal. Den är välgjord med programöversikt från ena hållet och Linköpingsöversikt från det andra.

lör 9 okt
... ska grundmåla lite till i källaren, trots att jag mest vill falla ihop i soffan efter dagens övning. Men vi grejade Britten!

tis 12 okt
... har feber och ont i halsen

Kort sagt: Studier, gymnasieval, renovering i källaren, körsång och förkylning. Lägg därtill en intervju, som jag inte har fått besked om resultatet av än.

(Tacksägelsedagens konsert gick för övrigt riktigt bra. Då sjöng vi också Vivaldis Gloria ihop med Östgöta Barockorkester.)

Inga kommentarer: