lördag 14 februari 2009

Sitter nöjd

Den här veckan har jag hunnit göra en himla massa smågrejor. Mycket är sådant som inte låter så mycket som det faktiskt är, eftersom det tar väldigt kort tid att säga. (Till exempel "Bytt juldukar och plockat in änglarna." Eller "Torkat dörrkarmar.") Annat låter mera. (Som exempelvis "Klätt om kökssoffan.")

Just det senare är jag VÄLDIGT nöjd med. Varje gång jag ser den ler jag fånigt för att det blev så bra!

Och om någon timme kanske det går att borsta tänderna också. Då är det nya köksgolvet färdiglagt och vi kan trycka in diskmaskinen på rätt plats och sätta på vattnet igen.

Det finns med andra ord vissa förutsättningar att vi faktiskt ska hinna köpa och montera både lister och nya köksmöbler innan gästerna kommer imorgon eftermiddag.

Inte illa!

1 kommentar:

Mysan sa...

Kul!! Misstänker att det blev fasligt snyggt!!

I helgen utnyttjade jag o Maken förresten hans födelsedagsBONGO. Vilken hit! Blev en brunch i storstan som en del av en "brahelg". Mycket gott o jättemysigt! Stort tack från oss båda+Grodd