fredag 12 september 2008

Nu funkar det!

Nu kommer mina elever åt websidan ifråga! (Ja, iallafall när jag har gett dem användarnamn och lösenord.) Men jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt och de nu har rättat till det som blev fel från deras sida - eller om jag gjorde något fel. Om det sistnämnda är fallet vore det ju bra att veta till en eventuell nästa gång, så att de slipper mina irriterade brev eller telefonsamtal då.

För övrigt lever jag med tappad haka efter att ha fått VVS-installatör bokad inom en vecka! Förra gången, när det till skillnad från nu verkligen kändes akut, tog det tre veckor innan han lyckades klämma in oss en fredagkväll efter 18.

Och så har jag fått en tredje arbetsgivare för hösten! Den sammanlagda veckoarbetstiden (den jag får lön för alltså) överstiger dock inte fem timmar än.

Men tre utropstecken på bara några dagar är inte dåligt i höstmörkret!

Inga kommentarer: